Artxiboak: Jarduera

  • Scratch, Kodu, Diseinua eta 3D bideojokoak LH3-LH6

    Scratch, Kodu, Diseinua eta 3D bideojokoak LH3-LH6

    Istorio interaktiboak eta bideojokoak Scratch bidez programatzea. 3D modelatzea Tinkercad bezalako programekin, 3D bideojokoen sorkuntza eta programazioa. Scratch blokekako programazio-lengoaia bat da, haur eta gazteei beren programak, bideojokoak edo istorioak sortzeko eta partekatzeko aukera ematen diena. Kodu Microsoftek garatutako programa bat da, ingurune grafiko indartsu eta erakargarri baten eta hizkuntza propio baten bidez 3D bideojokoak…

  • Robotika legorekin LH1-LH2

    Robotika legorekin LH1-LH2

    Zientzia, robotika, mekanika eta ingeniaritza aurkituko ditugu, lego-eraikuntza desberdinak erabiliz (BricQ Essential, BricQ Prime, Lego boost, Wedo, etab.). STEAM ikaskuntzarekiko interesa pizteko diseinatutako jarduera da, indarrekin, mugimenduarekin eta interakzioekin esperimentatu ahala, fisikaren legeak barne hartuta. Eredu mekaniko eta robotiko txikiak diseinatuko dituzte, emaitzak esperimentatzeko eta metodo zientifikoaren bidez ondorioak ateratzeko.

  • Sormen-legoteka HH2-LH2

    Sormen-legoteka HH2-LH2

    Robotikaren mundurako sarrera, hainbat robot erabiliz (bee bot, blue bot, scratch Jr, dash dot, etab.). SORMENA, ESPAZIALTASUNA ETA DISEINUA GARATZEN DITU BANAKAKO ETA KOOPERATIBETAKO LEGO-ERAIKUNTZEN BIDEZ, HAINBAT ERRONKA GIDATUTATIK ABIATUTA. Elkarbizitzarako eta ikaskuntzarako sormen-gunea; bertan, haurrek beren ideiak islatuko dituzte LEGOren eraikuntzen bidez. Gidatutako erronka batzuetatik abiatuta, beren diseinuak sortzeko eta gainerako kideei erakusteko gai…

  • Robotika eta programazioa HH2-HH3

    Robotika eta programazioa HH2-HH3

    Robotikaren mundurako sarrera, hainbat robot erabiliz (bee bot, blue bot, scratch Jr, dash dot, etab.). Robotikaren eta programazioaren munduan sartzea, arazoak identifikatzea eta konpontzea eskatzen duten proiektuak proposatuz. Txikienek blokekako programazioaren lehen kontzeptuak ikasten dituzte robotekin eta pertsonaiekin elkarreraginez. Robotika STEAM jarduera osoenetako bat da, sormena, espazialtasuna, logika, matematika eta abar erabili beharko baitira, ikasle…

  • Arkitekto txikiak HH2-LH2

    Arkitekto txikiak HH2-LH2

    LEHENENGO EGITURA SOLIDOAK, ERAIKUNTZA HISTORIKO ETA ENBLEMATIKOETAN OINARRITUAK, HALA NOLA ARKUAK, ZUBIAK. MAKETA TXIKIAK, LABIRINTOAK, ZIRKUITU ELEKTRIKOETARAKO SARRERA, ETXE EDO MAKINA TXIKIEN ERREPRODUKZIOA ETA ABAR. Jolas eta hezkuntza proiektua. Bertan, haurrek eta gazteek bizi diren ingurunea ezagutzeko, behatzeko, hautemateko eta kritikoki aztertzeko gaitasuna garatuko dute, giza eskalatik hasi eta hiri-eskalaraino. Sormenak eta zentzu estetikoak estimulatuko…

  • Euskal Dantzak LH3-LH6

    Euskal Dantzak LH3-LH6

    Gure herriko folklorearen ezagutzan garrantzi handia dute euskal dantzek. Helburua, Haurrek bere herriaren kultura propioa ezagutzea dantza herrikoien ikasketa teoriko- praktikoen bidez. Adinaren arabera dantza desberdinak ikasiko dituzte.

  • Robotika eta programazioa LH3-LH6

    Robotika eta programazioa LH3-LH6

    Play Code Academy enpresak emana. Gure ikasleek bideojokoak sortzeko gai izango dira, 3D grafikoekin. 3D diseinu eta inpresioa menderatuko dituzte. Haien gustoko robotak diseinatu eta programatuko dituzte.

  • Irristaketa LH3-LH6

    Irristaketa LH3-LH6

    Oreka, koordinazioa eta haurraren garapen psikomotorra lantzeko jarduera aproposa da.Metodologiaren ardatza jolasa izango da, horrela oinarrizko gaitasunak eta konplexuagoak ere direnak, garatuko dituzte. Kaskoaren eta babesle guztien erabilera derrigorrezkoak dira.

  • Erraldoiak dantzatu LH3-LH6

    Erraldoiak dantzatu LH3-LH6

    “Erraldoiak dantzan daude” abesten dugu behin eta berriz…baita Amaiurren ere. Gure txikiak zoratzen dira festaz festa erraldoien dantzarekin eta ez dira gutxi etxean aulkia buruan dantzan aritzen direnak. Bi erraldoi txiki izanen ditugu, erraldoi dantzari baten eskutik, erraldoien dantzak ikasi eta Iturramako Konpartsa txikia osatzeko.LH3-tik aurrera eta 1,25m ko altuera gutxienez duten txikiendako.

  • Musika hizkuntza LH6

    Musika hizkuntza LH6

    Sebastian de Albero Musika-hizkuntza musika ulertzeko eta irakurtzeko beharrezkoak diren musika elementuen azterketa teoriko-praktikoa da. Adierazpen artistiko horretan melodia bat, erritmo bat eta pultsu bat daude, eta guztiek batera musika-konposizio bat edo abesti bat sortzen dute. Jardueraren helburua musikarekiko zaletasuna eta ezagutza sustatzea da.

  • Dantzarekin jolasean HH2-HH3

    Dantzarekin jolasean HH2-HH3

    Euskal dantzekin lehen kontaktua eskainiko diegu. Beraien garapen faserako egokiak diren dantzak ikasiko dituzte. klaseak hiru ataletan banatuko ditugu: gorputzaren txokoa, teknikatxokoa eta fantasiaren txokoa (sormena, interpretazioa eta erlajazioa landuko ditugu).