Mota: Zientzia
-
-
-
ROBOTIKA
—
by
Robotika ezagutzen. Egituren muntaiaren bidez, ikasleek lehen mekanismoak espoloratzen dituzte, hala nola engranajeak, palankak edo poleak, motrizitate fina eta mugimenduaren oinarrizko ulermena garatuz. Interfaze bisual eta intuitibo baten bidez, programazio blokeetan lehen urratsak ematen dituzte, beren sorkuntzei bizia emanez. Ingurune ludiko eta motibatzaile batean egiten dute lan, haien jakin-mina eta sormena piztuz.
-
ROBOTIKA
—
by
Maila honetan, jauzi teknikoa handiagoa da. Ikasleek robotika hezitzaileako kit aurreratuenekin lan egiten dute, mekanismo, sentsore eta motor anitzeko modelo konplexuak eraikiz. Erronka esanguratsuagoen bidez, benetako arazoei irtenbideak bilatzen dizkiete eta STEAM gaitasunak hobetzen dituzte. Prgramazioa Scratch bidez egiten da, eta lan sakonagoa izateaz gain, ikasle bakoitzari aunomiaz aurrera egitea ahalbidetzen dio.
-
ZIENTZIAREKIN SALTSAN
—
by
Ekintza honen helburua, haurrak zientziaren mundura hurbiltzea da. Esperimentu erraz eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute.
-
BALIABIDE DIGITALAK
—
by
Mundu digitalak dohainik eskaintzen dizkigun baliabide batzuk ezagutu eta erabiltzen ikasiko ditugu. Aurkezpenak egiteko programak, eskolako lanak aurkezpenak, posterrak eta infografiak sortzekoak, argazki eta soinuen doako bankuak, bideoak sortzekoak, sare sozialen jardunbide egokiak…
-
ZIENTZIAREKIN SALTSAN
—
by
Jarduera honen helburua haurrak zientzia mundura hurbiltzea izango da. Etxean aurki daitezkeen materialekin esperimentu errezak eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute. Zientziaren bidez jostatzeko beste era berri bat ezagutuko dute.
-
BALIABIDE DIGITALAK
—
by
Mundu digitalak dohainik eskaintzen dizkigun baliabide batzuk ezagutu eta erabiltzen ikasiko ditugu. Aurkezpenak egiteko programak, eskolako lanak aurkezpenak, posterrak eta infografiak sortzekoak, argazki eta soinuen doako bankuak, bideoak sortzekoak, sare sozialen jardunbide egokiak…
-
INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA
—
by
Ikasturte erdia jarduera bakoitzean INFORMATIKAInformatikarekin trebatu eta honek eskaintzen dituen aukerak ezagutzeko ekintza da. Windows-en oinarrizko erabilpenak eta Googleren tresnak zeintzuk diren eta nola erabiltzen diren ikasiko dituzte.MEKANOGRAFIABehatzak ondo jartzen ikastea eta idazteko garaian erraztasuna hartzea izango da gure helburua. 12 saioko ikastaroa izango da. Erabiliko ditugun programak euskaraz egongo dira eta jolas ugari izango…
-
INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA
—
by
Ikasturte erdia jarduera bakoitzean INFORMATIKAInformatikarekin trebatu eta honek eskaintzen dituen aukerak ezagutzeko ekintza da. Windows-en oinarrizko erabilpenak eta Googleren tresnak zeintzuk diren eta nola erabiltzen diren ikasiko dituzte.MEKANOGRAFIABehatzak ondo jartzen ikastea eta idazteko garaian erraztasuna hartzea izango da gure helburua. 12 saioko ikastaroa izango da. Erabiliko ditugun programak euskaraz egongo dira eta jolas ugari izango…
-
ZIENTZIAREKIN SALTSAN
—
by
Jarduera honen helburua haurrak zientzia mundura hurbiltzea izango da. Etxean aurki daitezkeen materialekin esperimentu errezak eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute. Zientziaren bidez jostatzeko beste era berri bat ezagutuko dute.