Mota: Zientzia

  • ROBOTIKA

    ROBOTIKA

    Programazioa eta joko mekanikoak

  • DIBERTIZIENTZIA

    DIBERTIZIENTZIA

    Esperimentu eta jolas zientifikoak

  • ROBOTIKA

    ROBOTIKA

    Robotika ezagutzen. Egituren muntaiaren bidez, ikasleek lehen mekanismoak espoloratzen dituzte, hala nola engranajeak, palankak edo poleak, motrizitate fina eta mugimenduaren oinarrizko ulermena garatuz. Interfaze bisual eta intuitibo baten bidez, programazio blokeetan lehen urratsak ematen dituzte, beren sorkuntzei bizia emanez. Ingurune ludiko eta motibatzaile batean egiten dute lan, haien jakin-mina eta sormena piztuz.

  • ROBOTIKA

    ROBOTIKA

    Maila honetan, jauzi teknikoa handiagoa da. Ikasleek robotika hezitzaileako kit aurreratuenekin lan egiten dute, mekanismo, sentsore eta motor anitzeko modelo konplexuak eraikiz. Erronka esanguratsuagoen bidez, benetako arazoei irtenbideak bilatzen dizkiete eta STEAM gaitasunak hobetzen dituzte. Prgramazioa Scratch bidez egiten da, eta lan sakonagoa izateaz gain, ikasle bakoitzari aunomiaz aurrera egitea ahalbidetzen dio.

  • ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    Ekintza honen helburua, haurrak zientziaren mundura hurbiltzea da. Esperimentu erraz eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute.

  • BALIABIDE DIGITALAK

    BALIABIDE DIGITALAK

    Mundu digitalak dohainik eskaintzen dizkigun baliabide batzuk ezagutu eta erabiltzen ikasiko ditugu. Aurkezpenak egiteko programak, eskolako lanak aurkezpenak, posterrak eta infografiak sortzekoak, argazki eta soinuen doako bankuak, bideoak sortzekoak, sare sozialen jardunbide egokiak…

  • ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    Jarduera honen helburua haurrak zientzia  mundura hurbiltzea izango da. Etxean aurki daitezkeen materialekin esperimentu  errezak eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu  mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute. Zientziaren bidez  jostatzeko beste era berri bat ezagutuko dute.

  • BALIABIDE DIGITALAK

    BALIABIDE DIGITALAK

    Mundu digitalak dohainik eskaintzen dizkigun baliabide batzuk ezagutu eta erabiltzen ikasiko ditugu. Aurkezpenak egiteko programak, eskolako lanak aurkezpenak, posterrak eta infografiak sortzekoak, argazki eta soinuen doako bankuak, bideoak sortzekoak, sare sozialen jardunbide egokiak…

  • INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA

    INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA

    Ikasturte erdia jarduera bakoitzean INFORMATIKAInformatikarekin trebatu eta honek eskaintzen dituen aukerak ezagutzeko ekintza da. Windows-en oinarrizko erabilpenak eta Googleren tresnak zeintzuk diren eta nola erabiltzen diren ikasiko dituzte.MEKANOGRAFIABehatzak ondo jartzen ikastea eta idazteko garaian erraztasuna hartzea izango da gure helburua. 12 saioko ikastaroa izango da. Erabiliko ditugun programak euskaraz egongo dira eta jolas ugari izango…

  • INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA

    INFORMATIKA ETA MEKANOGRAFIA

    Ikasturte erdia jarduera bakoitzean INFORMATIKAInformatikarekin trebatu eta honek eskaintzen dituen aukerak ezagutzeko ekintza da. Windows-en oinarrizko erabilpenak eta Googleren tresnak zeintzuk diren eta nola erabiltzen diren ikasiko dituzte.MEKANOGRAFIABehatzak ondo jartzen ikastea eta idazteko garaian erraztasuna hartzea izango da gure helburua. 12 saioko ikastaroa izango da. Erabiliko ditugun programak euskaraz egongo dira eta jolas ugari izango…

  • ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    ZIENTZIAREKIN SALTSAN

    Jarduera honen helburua haurrak zientzia  mundura hurbiltzea izango da. Etxean aurki daitezkeen materialekin esperimentu  errezak eta dibertigarriak egingo dira. Material birziklatuekin jostailu  mekanikoak eta elektrikoak sortzeko aukera ere izango dute. Zientziaren bidez  jostatzeko beste era berri bat ezagutuko dute.