Artxiboak: Jarduera
-
Antzerkia HH2-LH2
—
by
Interpretatzea, antzeztea, deklamatzea, inprobisatzea, bere pertsonaiara egokitzea, buruz ikastea, taldean lan egitea, emozioak adieraztea eta eszenan gozatzea gainerako parte-hartzaileekin batera. Ez dugu antzezlanak entsaiatzera mugatu nahi; antzezlan txikiak egiteko prestatuko dituzten jolas dramatikoak eta dinamikoak egiten ditugu. Zehazki, haurrak arduratuko dira une oro, begiralearen zuzendaritzapean, interpretatzeaz ez ezik, agertokiak eraikitzeaz, aldagelak egiteaz eta lantzen diren…
-
Esperimentuak HH2-LH2
—
by
Zientzia txikiei hurbiltzeko jarduera, gure inguruarekiko jakin-mina sustatzen duten esperimentuen bidez: kimika, fisika, botanika, ekologia eta ingeniaritza, eta, ahal den guztietan, metodo zientifikoa aplikatuz. Haurrak inguratzen gaituen ingurunearen zientzialari eta esploratzaile bihurtzen dira, aurkituz, manipulatuz, ukituz, esperimentatuz eta, garrantzitsuena, gozatuz.
-
Sormena HH2-LH2
—
by
Gai desberdinetako proiektu artistiko plastiko eta kreatiboen multzoa (Zirkua, Kubismoa, Txina, Historiaurrea, Afrika, Egipto, Amerikar natiboak…) Gure saioetan dibertitu egingo gara, jolastu, imajinatu, marraztu, ebaki, modelatu, itsatsi, estanpatu, lotu, koloreztatu… Azken batean, interesatzen zaizkigun edo atentzioa ematen diguten askotariko gaiei buruzko gauza asko ikastea, trebetasun eta teknika artistiko desberdinen bidez.
-
Yoga HH2-LH2
—
by
Yoga antzinako artea da, gorputza lantzeaz gain, adimena eta emozioak lantzen dituena. Pixkanaka-pixkanaka, geure buruaren bertsiorik onena izaten eta gure gorputzaren kontzientzia hartzen laguntzen digu. Haurrek trebetasun garrantzitsuak garatzeko modu dibertigarria da, ingurune positibo batean, lehiakorra ez den batean, erlaxazioa, arnasketa, malgutasuna, kontzentrazioa, koordinazioa eta oreka landuz.
-
Herri kirolak LH3-LH6
—
by
Herri Kirolak hainbat modalitate biltzen dituen kirol multzoa da eta landa-ingurunean du jatorria. Jokoen oinarriak, materialak eta arauak ezagutuko ditugu. Gure kasuan, gure ahalmen fisikoetara egokitu daitezkeen diziplinak praktikatuko ditugu: sokatira, zakuekin egindako lasterketa, fardela altxatzea, txingak garraiatzea eta artaburuak biltzea. Koordinazioa, indarra, erresistentzia, oreka eta abiadura praktikatuko ditugu. Lehiaketak taldean eta jokoen bidez egingo…
-
Dantza LH3-LH6
—
by
Dantza, zalantzarik gabe, disziplina ezin hobea da sistema motorra hobetzeko, baita belarriaren zentzua ahalik eta gehien garatzeko ere. Jarduerak musikaren erritmoa identifikatzera hurbiltzen ditu haurrak, eta, horren bidez, lehen ezagutzen ez zituzten beren buruaren trebetasunak deskubritu ditzakete. Izan ere, oso erraza da trebetasunak gordetzea eta garatzea zerbait dibertigarria egiten ari denean. Gorputz-adierazpenaren bidez, haurrek beren…
-
Antzerkia LH3-LH6
—
by
Interpretatzea, antzeztea, deklamatzea, inprobisatzea, bere pertsonaiara egokitzea, buruz ikastea, taldean lan egitea, emozioak adieraztea eta eszenan gozatzea gainerako parte-hartzaileekin batera. Ez dugu antzezlanak entsaiatzera mugatu nahi; antzezlan txikiak egiteko prestatuko dituzten jolas dramatikoak eta dinamikoak egiten ditugu. Zehazki, haurrak arduratuko dira une oro, begiralearen zuzendaritzapean, interpretatzeaz ez ezik, agertokiak eraikitzeaz, aldagelak egiteaz eta lantzen diren…
-
Margoketa LH3-LH6
—
by
Haurrek beren esperientzien bidez eratzen den mundu bat dute irudimenean. Beren ideiak adierazi eta sentitzen dutena komunikatu behar dute. Horretarako, hainbat hizkuntza mota erabiltzen dituzte; hizkuntza plastikoa da horietako bat. Adierazpen plastikoa, hizkuntza oro bezala, prozesu sortzailea da. Arte-hezkuntzaren helburua sorkuntza-prozesua erabiltzea izan behar da, haurrak gero eta sortzaileagoak izan daitezen, gaitasun hori zein eremutan…
-
Arkitektura eta sormenezko eraikuntzak legorekin LH3-LH6
—
by
ARKITEKTURARI BURUZKO SARRERA, ARKITEKTURA-EREDUAK ERAIKIZ ETA DISEINATUZ. Kontzeptu arkitektonikoak landuko dira, hala nola espazialtasuna, formak, argia eta abar, hainbat material erabiliz. Horrela, sormena, diseinua eta originaltasuna sustatzen dira. Behin betiko eraiki aurreko diseinu-tresnak erabiltzen ikasiko dute, hala nola 3Dko marrazketa- eta eraikuntza-programak LEGOn.
-
Zientzia eta robotika legorekin LH3-LH6
—
by
Zientzia, robotika, mekanika eta ingeniaritza aurkituko ditugu, lego-eraikuntza desberdinak erabiliz (BricQ Essential, BricQ Prime, Lego boost, Wedo, Mindstroms). STEAM ikaskuntzarekiko interesa pizteko diseinatutako jarduera da, indarrekin, mugimenduarekin eta interakzioekin esperimentatu ahala, fisikaren legeak barne hartuta. Eredu mekaniko eta robotiko txikiak diseinatuko dituzte, emaitzak esperimentatzeko eta metodo zientifikoaren bidez ondorioak ateratzeko.
-
Scratch, Kodu, Diseinua eta 3D bideojokoak LH3-LH6
—
by
Istorio interaktiboak eta bideojokoak Scratch bidez programatzea. 3D modelatzea Tinkercad bezalako programekin, 3D bideojokoen sorkuntza eta programazioa. Scratch blokekako programazio-lengoaia bat da, haur eta gazteei beren programak, bideojokoak edo istorioak sortzeko eta partekatzeko aukera ematen diena. Kodu Microsoftek garatutako programa bat da, ingurune grafiko indartsu eta erakargarri baten eta hizkuntza propio baten bidez 3D bideojokoak…