Artxiboak: Jarduera

  • MAHAI-JOLASAK
  • KANTUA
  • DANTZEKIN JOLASEAN

    DANTZEKIN JOLASEAN

    Euskal dantzekin lehen hartu-emanean, erritmo eta jolasak landuko dituzte. Beraien garapen mementurako egokiak diren dantzak ikasiko dituzte. / Ekintza horrek musikarekin lehendabiziko hartu emana eskainiko die.

  • POLIKIROLAK

    POLIKIROLAK

    POLIKIROLAK MUGI-MUGI (1LH eta 2LH): Kirol ezagunenak ezagutzeko eta praktikan jartzeko aukera izango dute,adibidez: eskubaloia, saskibaloia, frontenis, eskupilota, beisbol, irristaketa, atletismoa… KIROL-MUNDUAN MURGILTZEN ( 3LH eta 4LH): Hain ezagunak ez diren kirolak, praktikan jartzeko aukera izango dute, adibidez: errugbi, Ping-pong, voleyball, herri kirolak, shuttleball,…. KIROLAZ GOZATZEN ( 5LH eta 6LH): kirol alternatiboak ezagutzeko eta praktikan…

  • YOGA

    YOGA

    Ekintza honek gorputza eta emozioak kontrolatzen eta energia fisikoa ongi bideratzen lagunduko die. Hau guztia arnasketa, gorputza jarrera eta jolasen bitartez. Yama:inguruan dugunarekiko jarrera. Niyama: bakoitzarekiko jarrera. Asana: Gorputza fisikoa lantzen da. Pranayama: arnasaren kontrola. Pratyahana: erlajaxioa Dharama/Dhiana/samadhi: meditazioa-konzentrazioa, behaketa eta lotura.

  • MEKANOGRAFIA

    MEKANOGRAFIA

    Hatzak ondo jartzen ikastea eta idazteko garaianerreztasuna hartzea izango da gure helburua. 12 saiokoikastaroa da. Erabiliko ditugun programak euskarazizanen dira eta jolas ugari izango dituz klaseakdibertigarriak izateko

  • STEAM

    STEAM

    Zientzia: Esperimentu interesgarriak egingo ditugu gure munduan gauzek nola funtzionatzen duten jakiteko. Besteak beste, elektrizitatea, magnetismoa, pH-a edo almidoia deskubrituko ditugu.Teknologia: Teknologiaren munduan murgilduko gara, robot txikiak programatzen ikasiz.Ingeniaritza: Zubiak, dorreak eta beste egitura batzuk eraikiko ditugu material sinpleak erabiliz. Benetako ingeniari gisa arazoak konponduko ditugu, geure asmakizunak diseinatuz eta probatuz.Artea: STEAMen arteak sormena eta…

  • MARGOKETA

    MARGOKETA

    Margoketa artistikoaren teknika desberdinak landuko dituzte. Gainera, artearen bidez sentimenduak eta emozioak adierazten eta komunikatzen ikasiko dute. Aldi berean, gaitasun kognitiboak, afektiboak, motorrak eta sozialak garatuko dituzte.

  • ROBOTIKA ETA LEGO

    ROBOTIKA ETA LEGO

    Robotika hezitzailea LEGOrekin. Robotak eraiki eta programatzea baliatzen du, motoreak, sensoreak eta LEGO piezak erabiliz. Tablet dispositiboa erabiltzen da. Eraikuntza bikoteka egiten da, robotikako kit eta tablet bana bikote bakoitzeko izanik.

  • EUSKAL DANTZAK

    EUSKAL DANTZAK

    Gure herriko folklorearen ezagutzan garrantzi handia dute Euskal dantzek. Helburua, haurrek bere herriaren kultura propioa ezagutzea da, dantza herrikoien ikasketa teoriko praktikoaren bidez. Adinaren arabera dantza desberdinak ikasiko dituzte

  • HERRI KIROLAK